MINIMAAL 1 JAAR GARANTIE – GRATIS VERZONDEN – DIRECT AANSLUITEN & GEBRUIKEN – NIET GOED? GELD TERUG! – AANGESLOTEN BIJ WEBWINKELKEUR
Garantie & Klachten
Op al onze producten bieden we minimaal 1 jaar Carry-in garantie. Mocht er binnen een jaar een defect optreden kan je het product kosteloos naar ons opsturen. Vervolgens gaan we na wat er aan de hand is en lossen we het probleem op. Nadat het is opgelost wordt het product naar je opgestuurd en ontvang je van ons een e-mail met track & trace code om je pakket te volgen.
Wanneer een product retour wordt gestuurd en er blijkt dat deze niet aan onze garantievoorwaarden voldoet, zijn we genoodzaakt onderzoekskosten in rekening te brengen. Deze bedragen € 35,- inclusief BTW en zullen moeten worden voldaan alvorens wij het device naar jou kunnen retourneren.
Garantievoorwaarden
Garantie wordt alléén toegekend op producten die bij Refurbee zijn gekocht. Het product dient in een goede staat te verkeren en geen val-, stoot- of waterschade te hebben.
U bent verplicht aan te tonen dat het product nog binnen de garantieperiode valt. Indien u dit niet aan kunt tonen door middel van een factuur, behoudt Refurbee zich het recht om een toestel als ‘buiten de garantie’ te beschouwen.
Indien een RMA ten onrechte aan ons wordt verstuurd, behouden wij het recht om onderzoekskosten in rekening te brengen. Deze kosten zullen door de eigenaar betaald moeten worden alvorens het product geretourneerd wordt. Onder een onterechte RMA verstaan we:
• Er kunnen geen defecten worden geconstateerd
• Een defect is veroorzaakt door (verkeerd) gebruik
• Het product heeft waterschade
• Het product is niet bij Refurbee aangeschaft
• Het product is opengemaakt door een derde partij
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@refurbee.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.